consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis,

Reklama Facebook

facebook-715811_1280W obecnej erze internetu, najbardziej rozpoznawalnym i uczęszczanym serwisem społecznościowym jest oczywiście Facebook. Z roku na rok liczba użytkowników na Facebooku rośnie, w Polsce jest to już ponad 17 miliona osób a na świecie przekroczyła 1,4 miliarda. Tego typu statystyki skłaniają wielu odbiorców do zaprezentowania swojej firmy, produktu czy usługi właśnie za pośrednictwem tego serwisu. Oprócz posiadania własnego profilu i umieszczania na nim różnych informacji w postaci postów, możemy skorzystać także z promocji płatnej. Umożliwi ona nam dotarcie do większej i bardziej konkretnej grupy użytkowników. Najważniejszym etapem przed uruchomieniem kampanii reklamowej na Facebooku jest odpowiednidobór odbiorców do których chcemy dotrzeć ze swoją reklamą. Pomoże nam to w wyszukaniu konkretnych klientów, dostarczając docelowo wybrane przez nas informację, co

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

  • stały, bezpośredni kontakt z odbiorcą
  • skuteczne narzędzie promocji
  • budowanie wizerunki i zaufania do marki poprzez tworzenie wokół niej społeczności
  • możliwość dotarcia do konkretnej grupy docelowej

Poniżej przedstawiamy możliwości kierowania reklam :

  • Lokalizacja ( miasto , województwo, kraj, region )
  • Dane demograficzne ( płeć , wiek, wykształcenie)
  • Zainteresowania ( polubienia stron, hobby, powiązane tematy)
  • Zachowania ( trendy zakupowe , podobne działania)
  • Inne dodatkowe

Każda reklama widoczna jest na komputerach stacjonarnych, telefonach komórkowych oraz tabletach.

Przykład reklamy graficznej i rodzaje”

Cele Kampanii:

  • Promocja postu
  • Promocja profilu (zwiększenie ilości polubień)
  • Kierowanie klientów do naszej strony www
  • Zwiekszenie liczby konwersji
  • Promocja aplikacji
  • Dotarcie do klientów znajdujących się w pobliżu np.: firmy
  • Promocja wydarzenia
  • Promocja oferty
  • Promocja filmu

Budżet przeznaczony na reklamę jest uzależniony od rodzaju kampanii. Jest on optymalizowany podczaj jej trwania łącznie z innymi parametrami w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Po zakończeniu działań reklamowych każdy klient otrzymuje, pełny raport z kampanii.

Remarketing Facebook

Kampania tego typu, pozwala nam dotrzeć z reklamą do osób które uprzednio już odwiedziły naszą stronę internetową (ostatnie 180 dni). Jest to możliwe dzięki systemowi który codziennie zlicza i zapamiętuje każdego wchodzącego na strone www i poszczególne jej podstrony jak np.: oferta, rezerwacja, usługi itp.

Reklama tego typu ma za zadanie przypominać o każdej naszej nowej ofercie oraz wspierać wizerunek firmy. Jest ona czasami określana mianem reklamy „śledzącej”

Przykład: Klient wszedł na stronę Hotelu w celu zapoznania się z ofertą np. „Sylwestrową ” „Spa” itp

w tym momencie system go zapamiętał.

Następnie wchodzi (tego samego dnia lub następne dni )na swoje konto na facebooku gdzie przeglądając posty swoich znajomych , widzi reklamę tego samego hotelu i oferty którą był wcześniej zainteresowany.

Przykład oferta strona >>>>ta sama oferta na fb

Do tego samego klienta w przyszłości ,możemy kierować inne nasze oferty, informując go o nowych promocjach. Reasumując, wszyscy którzy odwiedzili nasza stronę przed chwilą czy pół roku temu, będą widzieć naszą reklamę przeglądając informację na swoim profilu facebooka.

Zaufali Nam:

Skontaktuj się z Nami

info@globalspace.pl

666-666-666

Poniedziałek – piątek: 08.00 do 16:00

Z przyjemnością przygotujemy bezpłatną wycenę Państwa indywidualnych projektów oraz udzielimy szczegółowej informacji na temat naszej oferty. Zachęcamy do skorzystania z opcji formularza kontaktowego.